Sunday, May 6, 2012

yeay yeay dah ok ^_^

Assalamualaikum warahmatullah.

hai semua..selamat hari minggu...buat apa je malam minggu ni..merempit? uih jaga-jaga tau nanti tak pasal naik black maria, kalau kena tido balai la jawabnya hehe

semalam aku ada post pasal line streamyx aku yang 'masuk air' dek kerana kelalaian aku sendiri. kelmarin juga aku ada call tm centre bagi tau pasal masalah tu dan dia kata selewat-lewatnya hari isnin baru aku boleh connect semula aku punya streamyx nih.


tapi tadi masa aku sampai rumah, aku tengok adik aku best je online. eh ok da ke biar betul ni. abis semalam cakap tak boleh nak release port tu apa? erm takkan dia main-main dengan aku kot. tak kenal pun rasanya, ke dia kenal aku? ah lantak la malas nak fikir yang penting streamyx aku dah ok :)

jadi malam ni insyaAllah sessi membalas kunjungan kepada sesiapa yang sudi singgah tu eh..jap lagi aku akan terjah satu-satu blog kamu eh..terima sekali lagi kepada yang sudi singgah ke sini ye.

ok full stop sekarang, nak pegi melawat pulak ni. ^_^


p/s : kepala pusing mata pun pedih -.-

2 comments:

  1. selamat kembali dan happy blogwalking..hikk

    ReplyDelete
  2. puteri : terima kasih tak sabar nak blogwalking..hihi

    ReplyDelete