Saturday, May 5, 2012

Aku dan streamyx.

Assalamualaikum warahmatullah.

Salam sabtu semua..apa khabar?..dah makan?..sibuk?..hehe banyak soal pulak saya ni :P..


Semalam sehari suntuk aku menyepi dari blog ni..minta maaf bebanyak eh kepada yang berkunjung sebab aku tak dapat nak membalas semula kunjungan tu. Streamyx aku masih lagi tak berfungsi, aku dah telefon ke TM katanya ada masalah sikit dengan line aku puncanya aku le. Aku lewat inform ke TM centre pasal bil yang aku dah bayar tu, sudahnya aku yang nganga haha..padan muka aku -.-

Erm ni la jadinya kalau selalu tangguh kerja. Sepatutnya awal-awal lagi aku inform ke TM -.-..sekarang ni aku menggunakan khidmat cik mini je so lembab sikit la nak bw. Maaf ye semua, nanti da selesai masalah tu aku akan bw secara besar-besaran hehe *poyo


p/s : maxis pun buat hal semalam -.-

No comments:

Post a Comment