Sunday, May 20, 2012

Final piala FA : Kelantan juara

Assalamualaikum warahmatullah.


Salam hari minggu semua..apa cerita hari ni? apa plan korang untuk hari ni? nsk pegi jalan-jalan? ada date? atau nak santai kat rumah je? hehe walau apa pun plan korang, semoga semuanya berjalan lancar ye ^_^


malam tadi korang tengok tak final piala FA? tengok kat stadium ke kat rumah je? aku tengok kat rumah je sebab aku kerja tapi kalau aku tak kerja pun memang aku tak pegi stadium tu, malas hehe.

cuak je aku tengok semalam. ye la kan diorang main ganas jugak semalam, nak nak import sime darby tu Ronaldhino kalau tak salah nama dia. siku, lutut semua naik masa tackle orang tak tau lagi kot keganasan kelantan

90+ minit permainan, bertahan dengan aksi-aksi pemain sime darby, akhirnya Kelantan dapat juga bawa balik piala FA yang baru tu hasil sepakan penalti Gaddar, yeay hehe.

Buat sime darby jangan putus asa. adat permainan, ada kalah ada menang kan. musim depan korang main lagi, masuk final lagi tapi juara ke tidak takde sapa yang tahu hehe.


ok lah, tak mau ngarut panjang-panjang pagi ni. Tammat ^_^



p/s : majulah sukan untuk negara

16 comments:

  1. aku sokong perak sbb aku org perak... ape2 pon, bravoo klate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korn : hoho xpe2..musim depan perak pulak..

      Delete
  2. tu r main kasar kot...siap berdarah..tajam sungguh siku dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Athirah : last2 dia yg krem..balasan hehe

      Delete
  3. Replies
    1. Fara chew : gomo jgn tak gomo..hehe

      Delete
  4. tahniah warga kelate :)

    puteri tengok kat rumah je :)

    ReplyDelete
  5. tahniah klate gomo klte gomo...
    buat KAFA tahniah d`ucapkan kmenangan yang amat dnantikan awok klate..

    ReplyDelete
  6. puteri : saya tgk sambil jaga kedai semalam :D

    ReplyDelete
  7. klik aje : haha gomo jange tok gomo..

    ReplyDelete