Wednesday, May 30, 2012

nasi lemak ayam goreng celup tepung.

Assalamualaikum warahmatullah.


Hai semua. Selamat malam. Sudah makan kah belum? Dah eh, erm kalau belum tu pegi la makan ye nanti lewat sangat tertambah pulak berat badan tu (org kata) hihi. Aku no hal punya sebab Allah jadikan badan aku tetap tak berisi walau banyak mana pun aku makan. Tapi tak best juga badan macam ni sebab kalau jumpa orang yang tak kenal mesti diorang kata aku sakit kadang tu orang kata aku ni 'mat pit'. Sedih aku :(

makan malam aku.

Hehe ni la makan malam aku hari ni. Nasi lemak ayam goreng celup tepung. Mak aih panjangnya nama hehe. Tiga ringgit je ok dah rasanya harga tu kan, dengan kos yang hari-hari.naik memang berpatutan dah rasanya harga tu. Kalau nak murah lagi senang je, pegi beli beras sekilo, kelapa sebijik, ayam sekor, tepung goreng ayam sekotak balik rumah masak sendiri. Selesai tak payah nak komplen macam-macam, perut kenyang dosa kutuk orang pun takde. Kan kan kan ;)

Tu je aku nak mengarut kali ni. Tammat


p/s : tak suka cakap terus terang tapi biarlah dengan cara yang berhemah ye -.-

4 comments:

  1. puteri ada masala yg sama...makan tapi badan tak mau naik...kdg2 frust juga..hukk

    ReplyDelete
    Replies
    1. puteri kasih : kadang tu frust jgk kan :(

      Delete
  2. tengah lapo2 ni..tngk apa pon sedp je..sedpnye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya disini : hehe jemput tgk ye ;)

      Delete