Monday, May 14, 2012

12 May 2012

Assalalmualaikum warahmatullah.


12 May, Sabtu..hari yang agak memenatkan bagi aku. dengan urusan kerja yang perlu di selesaikan segera dan melayan kerenah pelanggan yang agak memeningkan. alhamdulillah segala urusan dapat diselesaikan tanpa ada masalah walaupun terselit juga sedikit kesulitan. alhamdulillah ^_^

selesai dengan tempahan, aku bergegas balik ke rumah sebab aku dah ada rancangan dengan parents aku nak pergi ke serting, kenduri kawin adik kakak ipar aku. memandangkan ayah aku dah tak berapa larat nak memandu jadi aku la yang kena memandu kan kompem la hehe. jadi dalam pukul 1130 pagi lepas ambik kakak dan anak-anak dia, aku terus gerak ke serting.

gambar jauh sangat kan -.-


my sis dan si nakal -.-


lebih kurang jam 1330 aku sampai serting, itu pun sebab dua tiga kali berhenti kat triang sebab akak aku nak bagi makan kat mesin cash deposit kat maybank dan berenti bagi minum kat cik myvi itam aku tu. dalam perjalanan tu boleh pulak anak buah aku muntah dalam kereta, selambak juga la kena kat baju mak aku sikit. anak buah aku boleh pulak buat muka tak bersalah, angin je akak dengan mak aku hehe.

budak muntah1..budak muntah2 takde gambar


sampai serting kebetulan pulak pengantin pun baru nak berarak lupa nak snap pics. dah siap salam dengan abang ipar dengan mak mentua abang aku, apa lagi makan la hehe tapi aku tak makan banyak pun. agaknya sebab perut aku dah masuk angin jadi tekak aku tak berapa nak terima kemasukan nasi yang aku makan tu -.-

siap makan aku tak tau nak buat apa dah. nak tolong dah ramai kot orang kampung yang tolong, aku dok lepak bawah pokok sambil dok main tuit (@krilnua). semua yang aku berkenan aku tuit hehe. sambil tu snap gambar pengantin hehe

pengantin perempuan nampak kaki je hehe


lebih kurang jam 1430 aku gerak balik. disebabkan sampai tadi orang baru lepas azan zohor maknanya aku belum solat zohor lagi la kan jadi hala balik tu ayah aku kata singgah kat masjid la tak ingat nama masjid, selesai semua lebih kurang 1530 baru gerak balik ke pahang.

menara masjid je


sampai triang lebih kurang 1630 kot sebab masa tu baru azan asar, akak aku nak singgah nursery sebelah merry brown tu sebab nak beli pasu. selesai yang tu singgah pulak kat pasaraya aktif kerayong nak beli bekalan si budak nakal tu hehe.

masjid kerayong depan p.aktif


p.aktif bangunan bawah je


selesai semua, sampai rumah lebih kurang 1730. baru rasa penat, rasa nak tido pun ada tapi tak boleh nak tido sebab dah petang kan. tak elok tido lepas asar -.-

dan itu lah alkisahnya perjalanan aku hari tu. mesti bosan korang baca kan haha nasib la :P

mata aku dah rabak


TAMMAT

2 comments:

  1. sempat gak selit gambar dia kat entri..ingatkan takde tadi...hikk

    ReplyDelete
  2. puteri : last-last baru letak gambar sendiri..hihi

    ReplyDelete