Monday, March 12, 2012

yeay cuti..budak sekolah kata..

Assalamualaikum w.b.t

hari sabtu lepas bermula lah cuti bagi semua pelajar sekolah kat malaysia ni selama seminggu so selamat bercuti kepada semua pelajar sekolah..

isi kan waktu anda semua dengan perkara-perkara yang memberi manfaat..
jangan bazirkan masa anda semua dengan perkara-perkara yang tak berfaedah..
kepada yang akan menduduki SPM hujung tahun ni, inilah masanya untuk mengulangkaji semua mata pelajaran..
jangan tunggu saat akhir baru bertungkus lumus nak mengulangkaji..
takut nanti ulangkaji entah ke mana..
sakit pula datang menimpa..
begitu juga dengan yang lain..
walau tidak terlibat dengan peperiksaan besar..
jangan dibazirkan waktu yang ada..
jangan di sia-siakan..
kelak kesal menghantui diri..

cuti sekolah..
pasti di penuhi dengan undangan walimmatulurus..
hari ni akan berlangsung majlis kenduri kahwin puteri bongsu puan rozmah mansor (mak sedara)..
nun jauh di terengganu sana..
bertemu jodohnya dengan jejaka dari melaka..
seorang tentera khabarnya..
maaf kerana tidak dapat menghadirkan diri..
terdapat aral yang membantutkan kehadiran aku..
hanya doa yang dapat aku kirimkan..
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..
^_^

8 comments:

  1. aip . selamat bercuti . hehe .

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. yang sekolah je cuti..yg tak sekolah xleh cuti hehe..
      tq follow me chenta :)

      Delete
  3. fuuh..cuti sekolah..
    penuh satu rumah..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. skali skala penuh seronok juga kan faizah..:)

      Delete
  4. happy holiday~ hehe. betol3. cuti harus dimanfaatkan sebaiknye. hehe :D oh, moga kawan tu mempunyai jodoh berkekalan hingga ke syurga. amin :D

    ReplyDelete
  5. ciksukaberangan ; sepupu sebenarnya yang kawin tu..hehe

    ReplyDelete