Wednesday, March 21, 2012

lari bukan diculik..

Assalamualaikum w.b.t

Macam-macam perangai manusia..ada yang elok..ada yang tak elok..Takpe..semua hak masing-masing..Tapi kalau sampai menyusahkan orang lain..Memang tak boleh diterima..

Semalam aku ada buat entri tentang sorang kanak-kanak besar ni..kata kena culik bagai..rupa-rupanya lari pegi rumah boipren..alasannya tekanan emosi..senangkan, tekanan je lari..mudah sangat corak pemikiran..takde cara lain ke nak guna..sekarang dah jadi kes polis so tanggung la..

Mangsa yang mulanya mengatakan diculik, akhirnya mengaku bahawa dia tidak diculik tapi melarikan diri ke rumaah teman lelakinya akibat tekanan emosi yang di alaminya..kata Senior Asisten Komisioner T Narenasagaran.

Mangsa dikatakan menghubungi suspek yang dikatakan menculiknya supaya menghantarnya ke rumah teman lelakinya.mangsa
mangsa di tempatkan di rumah perlindungan Tengku Ampuan Fatimah kerana tidak mahu kembali ke rumahnya dan dikatakan merayu untuk tidak mahu bertemu dengan sesiapa pun.

Kes dianggap selesai dan kedua lelaki dan.perempuan yang dikatakan menculik tidak ditahan tetapi akan di panggil untuk di ambil keterangan..

Sumber bh online

p/s :istighfar bebanyak insya Allah tenang je..

2 comments:

  1. ishhh, macam2 laa... jangan la lari dari rumah.. lumba lari bolehh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eza : lumba lari badan pun sihat kan :)

      Delete