Sunday, March 18, 2012

Segmen Mari Berkawan + Follow By Cik Fiza

assalamualaikum w.b.t

nenula nak ucapkan terima kasih sebab jemput saya join segmen ni ye..

korang nak join klik banner ni ye

saya suka berblogging kerana boleh kenal blogger lain, dapat macam-macam info dan yang penting saya seronok berblogging.

salam kenal..erm nama kaishin a.k.a khairil anuar..lahir tahun 80 so korang kira la berapa umur aku..baru lagi masuk alam blog ni jadi masih banyak yang perlu aku belajar..so kalau ada kekurangan aku, jangan segan menegur..salam kenal semua..^_^

ni mangsa tag..ammoy...azmina azzam...eiqa...

selamat bersegmen ye..


p/s : jentik-jentik la sama projek saya tu ye..^_~

11 comments:

  1. nad tag kril..:D

    http://www.nornadiah.com/2012/03/bcr-kontest-2-how-i-met-bcr.html

    ReplyDelete
  2. rajin awak update blog ari2 kan,kalau tgk blog sy tu time rajin je sy update,thanks sudi singgah blog sy,mls nk update blog,tlg update kan utk sy leh?hehehe,gurau je,

    ReplyDelete
  3. xde la rajin mana pun..at least satu entri je sehari hehe

    ReplyDelete
  4. Salam~
    Tengs ek sudi join segmen Cik Fiza ~ ^^

    Nie link senarai nama bloggers yg join segmen yg sama. Jum terjah ! Hikhik :DD

    LINK ::http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/03/senarai-nama-blogger-segmen-mari.html

    Btw, hepy blogging ya ! :DD

    ReplyDelete
  5. tq cik fiza..jap g saya terjah ye..

    happy blogging juga :D

    ReplyDelete
  6. thanks 4 the tag! ^_^ salam perkenalan dr azmina:azzam :)

    ReplyDelete
  7. follow sini , dari segmen yg sama .... hye ,, salam perkenalan .... :)

    ReplyDelete