Wednesday, March 28, 2012

badminton mesti ramai peminat kan..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..

21 March 2012 hingga 1 May 2012!

Tak perlu menjadi peminat badminton untuk suka Axiata Cup. kenapa ye, nak tau?..klik SINI.

sapa suka main badminton..mesti ramai peminat badminton kat luar sana kan..ermm aku ni nak kata tak minat badminton ni tak juga, kalau ada game yang menarik tu aku tengok juga..kalau agak bosan je dengan game tu aku apalagi, angkat kaki le pegi tempat lain..cari la apa-apa yang menarik untuk isi masa aku.

masa sekolah dulu aku main juga badminton ni tapi lepas tangan aku tergeliat masa main tu, sakitnya ya ampun kena pulak lambat nak sembuhnya terus sampai sekarang aku dah tak main badminton..

bila fikir semula, rindu juga nak main semula tapi takde geng pulak nak berentap..bebudak sini lebih suka main bola je..selalu juga la diorang join liga daerah sini..eh dah lari tajuk ni hehe

p/s : masa sekolah semua game join, abis sekolah hampeh ~_~

5 comments: