Monday, March 26, 2012

dia memang layak..

Assalamualaikum w.b.t

rutin harian aku penuh dengan sesi mencari rezeki..pagi sampai tengah hari satu sesi, lepas zuhur sampai malam lagi satu sesi..penat juga kot tapi enjoy je sebenarnya layan kerenah manusia ni cuma kadang-kadang tu ada la yang agak menjengkelkan..cerewetnya ya rabbi kecik je nampak dia..rasa nak lempang laju-laju pun ada tapi semua tu dalam hati je la..almaklumlahkan costumer always right omputih kata..sabar je la kan huhu

sebenarnya aku nak cakap pasal Fatin Liyana ni..pemenang BEST CELEBRITY BLOG tu, aku rasa korang semua pun mesti dah tau kan..aku je yang baru tau, tu pun kebetulan je sebab aku tengok program saffiya kat tv9 masa lepak sambil tunggu pelanggan masuk kedai tadi..

pics ni 'curi' dari blog dia

tadi dah pegi jalan-jalan kat blog dia dan sekarang aku nak bagitau apa yang aku rasa pasal blog dia bajet gempak je kan..eh blog boleh rasa ke hehe..

bagi aku blog dia simple je, tips memang banyak kat situ tapi entri dia aku cuma baca yang terbaru je la..cuma aku agak tertarik dengan cara dia menggunakan setiap perkataan yang ada tu..memang menarik sangat tapi jangan salah sangka ok sebab aku tak bandingkan blog dia dengan blog kamu kamu semua yang otai-otai tu tapi aku bandingkan dengan blog aku yang baru nak belajar mengesot ni..follower pun dah 30k lebih..ke sebab dia cantik hehe..

bila jalan-jalan masuk blog otai-otai ni, rasa kerdil sangat je aku ni..erm masih terlalu banyak perkara yang perlu aku belajar..insya Allah aku akan usahakan untuk meningkatkan mutu penulisan aku ni.. INSYA ALLAH

Tak kira blogging genre apa, asalkan kita tulis dari hati dan niat kita baik, insyaallah everything will turn out well..ni ayat Fatin Liyana

p/s : terima kasih semua pembaca dan pengikut blog hamba ye ^_^

17 comments:

  1. blog fatin liyana memang simple..tp entry dia yang best..:D

    ReplyDelete
  2. dyabunga : setuju sangat-sangat ;)

    ReplyDelete
  3. muja suka fl,, curi gambar ye,, repot kan,, haha,, jom join ga muja..

    http://mujadafewa.blogspot.com/2012/03/first-giveaway-by-nurmujahidah-lady.html

    sudi2kanlah k :D

    ReplyDelete
  4. nurmujahidah : shhh diam-diam je hehe..ok jap g saya join ye :)

    ReplyDelete
  5. saya setuju and dia memang layak... cantik.... simple... entry brguna selalu...

    ReplyDelete
  6. Malas nak komen kes artis2 nih.. kekekeke

    ReplyDelete
  7. black jeepsu : saja je nak review FL ni hehe

    ReplyDelete
  8. Tertarik dengan entry ni, selalu jugak baca honeykoyuki tu. Dia memang layak jadi blogger paking famous kat malaysia ni.

    ReplyDelete
  9. arham md ali : sebab tu dia terpilih jd BEST CELEBRITY BLOG..

    ReplyDelete
  10. blog dia mmg simple ..bg org baru mcm akk ni tak tau nk nilai dr segi mana dia popular..tau akk dia ckp kt tv9 ni menulis blog masa dia tengah happy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nora : sy pun tak tau mcm mana dia boleh popular kak..hehe

      Delete
  11. okay cun sgt .. bile saye dtg blog kaishin nie pon rase rendah diri sgt.. saye pon baru nak belajar berblogging :D
    hahaha...

    ReplyDelete