Saturday, March 17, 2012

Allah lebih sayangkan dia..

Assalamualaikum w.b.t

ajal itu pasti..
pasti akan berlaku..
cuma masa dan ketikanya tiada siapa yang tahu..
setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati..

siang tadi elok je..
sihat je..
balik dari solat jumaat tadi..
dia gurau-gurau ngan aku..
yes dia memang manja ngan aku..
balik rumah pukul doploh tiga tadi..
tgk dah tergolek tepi jalan..
kena langgar ngan apa..
aku pun tak tau
sedih memang sedih..
tapi tak sampai meratap..
semua ketentuan Allah..
walau macamana pun aku sayang dia..
Allah lebih menyayangi dia..

HERO aka eyo



p/s : aku sayang semua kucing aku ~_~


6 comments:

  1. sayang kucing jugak! huhu. takziah.

    ReplyDelete
  2. sedihnya cerita..
    sy pena nmpak sndiri keadaan kucing accident..
    mmg mnyayat hati..

    takziah utk kamu..cheer up.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. faizah husna..tq :)
      penah tgk time nazak depan mata..
      tak sanggup nak tengok..seksa

      Delete
  3. meh cni,amek sekor kucing kt rmh ni,tp kene fly g srwk la,ok tak?heehe.

    ReplyDelete
  4. xmo dah cik angah..kat umah ni pun dah ada 10 ekor..ada lagi dua ibu tengah boyot hehe

    ReplyDelete