Saturday, March 10, 2012

screen protector

Assalamualaikum w.b.t

burp alhamdulillah..kenyang perut baru best sikit rasa hehe..tadi baru je lapas tgk k-on kat animax..lama aku follow anime tu..best cite tu hehe

sebut pasal anime ni terfikir pulak aku..dalam cite anime aku selalu tgk bebudak sekolah main tepon dalam kelas..kat jepun mmg boleh bawa tepon kat sekolah ye..jeles aku..

dah sebut pasal tepon pulak aku ni..erm korang semua guna tepon apa ye..mesti canggih kan..mesti ramai yang guna apa tu yang boleh touching-touching tu..skrin lebar sampai 3-4 inci hehe..pastu leh tgk video clear sikit..pastu ada yang main fb kan takpun duk tuit kan..korang mesti tak suka kan kalau ada yang panjang je leher duk ngintai aktiviti korang tu..

ha la ni cek nak habaq sikit na..eh bila lak aku jadi org utara ni..mengarut je aku ni..abaikan ye..ni ha nak bagi tau ada screen protector baru..
bila korang guna, memang baik punya la sebab ia bukan takat cover dari calar tapi privacy korang pun terjamin..ala macam tinted kereta la kan..lagi gelap lagi privacy..cane nak ckp ye..senang cakap korang klik sini hehe


p/s : Get #UDevon's privacy screen protector.

No comments:

Post a Comment