Friday, March 2, 2012

blurr datang lagi..aaargh

assalamualaikum w.b.t

fuh akhirnya sampai juga ke sini..haha macam sibuk sangat je bunyi nya, padahal duduk rumah bukan buat apa sangat pun ;)..apapun salam jumaat buat semua pembaca, pengomen dan pe pe yang lain tu and terima kasih sebab sudi membaca ye :)


aku rasa sejak kebelakangan ni, makin slow je idea nak datang kat aku ni..blurr je manjang..kenapa ye jadi camtu??..persoalan utk diri aku sendiri ni dan secara tak langsung kiranya macam aku mintak dengan korang la tips nak kurangkan blur ni ;)..

hari ni kira alhamdulillah la sebab blurr aku ni tak berapa teruk macam semalam..semalam, ya Allah rasa macam nak tidur tak nak bangun dah je..kepala aku kosong je rasa tapi nasib baik la tak efek dengan bisnes aku dan nasib baik juga la pelanggan yang datang tu tak buat perangai macam nak mintak kaki..nasib baik sokmo kan hehe

erm rasanya macam dah lama sangat je aku dah jalan-jalan menyinggah ke blog lain..padahal takde la banyak sangat rasanya blog yang aku follow..hurmm takpe-takpe nanti jika diizinkan olehNya aku akan bw juga..insya Allah ^_^


p/s : dah lewat ni nak kena pergi running my business pulak..eh aku speaking omputih ye hahaha

No comments:

Post a Comment