Monday, March 5, 2012

Allah menentukan segalanya..

Assalamualaikum warahmatullah..

Apa kabar semua..dah buat apa tu..erm mesti sibuk kan, nak buat kerja, nak study tapi tak terkecuali juga yang sibuk buat peta kan hehe :p

erm pejam celik dah hari isnin kan..kejap je rasanya, kadang tu tak tau apa pun aktiviti sepanjabg minggu lepas..tup tup dah masuk minggu baru..rasa macam ada yang tak betul je dengan rutin harian aku ni..hurm abaikan je lah, benda dah lepas pun :p

sekarang ni dah masuk minggu baru so kena buka buku baru la kan..apa pun jadi hidup mesti terus, apapun berlaku kaki tetap perlu melangkah ke hadapan bukan terikat dengan masa silam..yang lepas hanya sejarah, esok adalah satu misteri, hari ini adalah pasti..pasti berlaku dan liku perjalanannya harus dirancang rapi tetapi hasilnya tetap mengikut apa yang ditetapkan yang maha Esa..


p/s : manusia merancang Allah juga merancang tetapi, sebaik-baik perancang adalah Allah S.W.T

8 comments:

  1. Jadikan detik-detik mendatang lebih baik daripada detik-detik sebelumnya :)

    ReplyDelete
  2. semoga mndpt kesudahan yg baik :)

    ReplyDelete
  3. amirah ; mudah-mudahan amin :)

    ReplyDelete
  4. hari ini lebih baik dari semlm ;)
    Insyaallah...

    ReplyDelete
  5. buka buku baru..yang lepas jdi kn ia sebagai pengajaran..btl tu..kita hanya mampu merancang tp allah yang menentukan segala-galanya

    ReplyDelete