Thursday, March 8, 2012

anai-anai punya pasal..

Assalamualaikum w.b.t

agak lewat entri aku kali ni..sebenarnya badan rasa macam kurang sihat sikit sekarang..mungkin penangan cuaca yang agak panas sekarang ni lagi dengan kesibukan rutin harian membataskan masa aku untuk dating ngan cik lappy ni hehe

under construction

dah tiga tahun lebih aku tunggu rumah aku ni siap tapi banyak sangat delay so aku setia menunggu je la..aku terpaksa ~_~

dek kerana serangan anai-anai, pertengahan 09 papa aku dah start nak buat rumah ni so papa aku panggil la ada sorang mamat ni, dia kata hebat sangat bab menukang ni so bagi la projek ni kat dia..tunggu punya tunggu dua tahun baru siap separuh (20x40x20)..semua tu jadi sebab banyak sangat delay, banyak songeh punya manusia..kerja lembab duit nak cepat..penyudahnya kena 'terajang'..bengong punya manusia

stop kejap projek, ada la dalam enam bulan kot..and now baru start semula..semalam dah start buka rumah and insya Allah kalau takde aral dalam tempoh dua bulan siap la rumah aku yang lagi separuh ni..tu apa yang tukang kata la tapi apa yang jadi kendian wallahualam..apapun mudah-mudahan kali ni semua perancangan berjalan lancar..amin

p/s : tukang melayu banyak songeh tu pasal tukang indon juga yang laku..

2 comments: