Friday, March 16, 2012

Michael Schumacher & Nico Rosberg at KLCC!

assalamualaikum w.b.t

bape kali dah ye malaysia buat Formula 1..lupa la sapa boleh bagi tau ye..minat memang minat tapi setakat tengok je la..nak tau detail memang idak le..lagi kalau nak ke sepang nu tengok live memang takde lain la kalau ada live kat tv memang aku tak alih channel dah..melekat je depan tv kalau takde tengok dalam paper je la hehe

klik

Formula 1 dah nak start tak lama lagi kan..sebelum diorang start racing selalunya diorang akan turun KLCC buat demo pasal racing la..memang tiap kali musim diorang akan turun jumpa peminat so bagi peminat Formula 1 ni la peluang nak jumpa Michael Schumacher & Nico Rosberg kat KLCC! 17-25 March 2012 ni..almaklumlahkan bawa kereta team petronas pastu bekas juara dunia yang drive pulak tu..kalau aku duk dekat mau aku pegi jumpa diorang ni..tapi sayang, aku duk jauh lagi dengan keje yang menimbun memang mustahil la aku dapat jumpa diorang ni kan..nak nangis waaaa T_T


p/s : bila la rezeki aku nak nengok diorang ni ye..

No comments:

Post a Comment