Friday, March 30, 2012

mamak..teh tarik satu!!!

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera..

Adakah anda seorang rakyat Malaysia? Apa lagi yang menjadikan ANDA berbangga menjadi rakyat Malaysia?


Teh tarik memang tak dapat nak dipisahkan dengan rakyat Malaysia kan..kalau pegi lepak kedai mesti ramai yang minta teh tarik..tak caya cuba pegi lepak mana-mana kedai hehe..aku pun suka minum teh tarik ni, kena pulak tariknya kaw-kaw punya..buih tinggi tak ingat, rasanya pun lain dari teh yang tak tarik ni..sedap dia lain sikit, tak dapat nak jelaskan macam mana ^_^

tapi semua ni cite lama sebab sekarang aku dah beralih ke teh o pulak..kurang dah minum susu sebab apa aku pun tak tau hehe..

p/s : kadang teringin juga minum so buat sendiri je la ^_^

9 comments:

  1. as salam...
    bukan mamak la.. "a-ney, teh tarik satu!!" huhuuu.... memang antara tarikan malaysia, tp yg buat tah org malaysia ke x?? heee~~

    #x minum teh, minat teh o.. ^^,

    ReplyDelete
  2. hehee... ^_^ ada gax y kureng ngn teh tarik.. tapi, rmai y suka.. ^^

    ReplyDelete
  3. cahaya qaseh : a-ney pun boley hehe..tukang buat import kot :)

    ReplyDelete
  4. saya disini : okeh2 jap g ambik hihi

    ReplyDelete
  5. aisya lieza : betui betui..x semua suka teh tarik..aisya xsuka teh tarik eh ;)

    ReplyDelete
  6. cik angah : rindu?..dah lama tak pekena teh tarik eh :)

    ReplyDelete
  7. cik angah : rindu?..dah lama tak pekena teh tarik eh :)

    ReplyDelete