Friday, April 13, 2012

tak nak dah..

Assalamualaikum


Kusangkakan panas hingga ke petang rupanya ada tsunami di tengah hari hehe. setiap permulaan pasti ada pengakhirannya dan itu juga lah yang berlaku kepada Rita ni.

Rita, 36 dikhabarkan sudah tawar hati untuk mempertahankan mahlligai perkahwinannya yang telah di bina sejak empat tahun lalu setelah Aidil Zafuan, 25 meninggalkan rumah kediaman mereka buat kali kedua sejak empat bulan lalu.

Aidil Zafuan juga dikhabarkan telah menghantar pesanan ringkas(sms) kepada Rita mengatakan permohonan cerai telah difailkan oleh peguamnya.

“Demi Tuhan, hidup saya kini hanya untuk anak-anak (Airit Rayyan Rizqin, 4, dan Airit Qaqa Arjuna, 1). Biarlah saya hilang segala-galanya, bukan hilang permata hati saya ini. Saya boleh mati jika dipisahkan daripada anak-anak saya", kata Rita.

ohbulan.
berita harian.

p/s : macam main kawin-kawin je diorang ni kan.

2 comments: