Sunday, April 29, 2012

sekali lagi.

Assalamualaikum warahmatullah.

salam malam minggu buat aokme semua ye. apa citer? tak pegi merempit ke?..hehe kisah lama jangan diungkit ye -.-

sehari suntuk aku tak online semalam, sibuk sikit sikit je sebab ada keje yang aku dah janji dengan orang nak selesaikan keje tu semalam. janji wajib ditunaikan kot. bukan harus tapi wajib. kalau harus tak buat tak dosa buat dapat pahala, tapi kalau wajib tak buat dapat dosa buat dah tentu dapat pahala la kan. hehe so tunaikan lah janji anda ye jangan nak ngelat bagi alasan macam-macam eh..huhu iklan kejap -.-

sabtu..sekali lagi aku kena serang dengan denyutan yang agak memeritkan kat kepala aku nih. rasa macam nak meletop pun ada, entah apa sebabnya aku pun tak tau la..panas sangat kot sebab sampai sekarang ni, walaupun duduk bawah kipas badan aku tetap berpeluh dingin bahang panas sangat -.-


dah dua minggu rasanya sejak hari tu kepala aku tenang je tapi hari ni, aaarghhhh dia datang lagi. kali ni aku tak telan panadol tapi aku beli setem tiga posen tampal kat kiri kanan kepala aku hehe..

ok lah, kepala berdenyut mata pun dah makin berat jadi aku nak tido dulu lah. eh dulu dah tido kan so nak tido sekarang la kan hehe #sengalirus.

babai *lelambai tangan -.-

2 comments:

  1. is baru sempat singgah hari ni... tersibuk sikit 4 da whole week... sory ye (^___^)

    ReplyDelete
  2. eeiyss : xpe is..saya pun dah dua ari tak singgah mana2..:)

    ReplyDelete