Monday, April 16, 2012

#50PercentSoGood

Assalamualaikum dan salam sejahtera

macam-macam cara orang nak promosi barang diorang kan. kali ni kfc pulak buat promosi #50PercentSoGood.

Just one tweet to win a prize from @KFCMy every week. Here's how. #50PercentSoGood

kalau ikut yang aku faham apa yang kita cuma perlu tweet pasal satu produk kfc yang kita nak separuh harga guna hashtag #50PercentSoGood ke @KFCMy dan kita ada peluang dapat apa yang kita nak tu.

selain tu kita juga ada peluang nak makan dinner plate a-la-carte separuh harga tapi kena beli dinner plate combo dulu la eh.

p/s : bab makan ni mesti ramai yang suka kan, mesti ramai yang duk berebut -.-

2 comments:

  1. pasti ramai yang dah bertweet tentang tu kan

    ReplyDelete
  2. puteri : erm penuh gak r TL ngan tweet tu :D

    ReplyDelete