Friday, April 13, 2012

hanya kerana..

Assalamualaikum


dek kerana memerlukan dana untuk membiayai majlis perkahwinan mewah dan bulan madu, seorang pengantin perempuan sanggup menipu dengan mendakwa dirinya menghidap barah. Malah dia juga menipu bakal suaminya dengan mengatakan dirinya penghidap leukimia.

Jessica Vega dari New York, ditahan minggu lalu atas dakwaan menipu dengan skala besar dan jika disabitkan kesalahan dia akan dipenjarakan selama 24 tahun.


berita harian.

6 comments:

  1. haish..mcm2.. sanggup menipu..kena btl2 pdn muka

    ReplyDelete
  2. dya : tu le kan..jadi btl2 br nangis tak sudah kan

    ReplyDelete
  3. 24 tahun ishh, takde cara lain ke nak tipu hehe

    ReplyDelete
  4. beckhrooy : byk kot dia tipu :D

    ReplyDelete
  5. puteri : entah la saya pun tak faham :D

    ReplyDelete