Tuesday, April 10, 2012

sengal

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

semalam tak update jadinya hari ni kena update la, tak kisah la korang sudi baca atau tak yang penting aku tak nak blog aku ni bersawang macam bilik aku yang bersepah ni. malas kot nak kemas, ari ni kemas esoknya dah bersepah balik. hurmm sendiri sepah kena la kemas kan hehe.

ya Allah penat sungguh rasa hari ni, badan pun rasa sengal-sengal je. malam semalam pun tertido dengan lappy terpasang, nasib la tak jatuh kena sepak masa tido. buas kot aku tido, selalunya cadar memang hilang la lepas bangun dari tido hehe.

kerja tadi pun macam kelam kabut je, siap terlupa lagi orang punya tempahan. tak pasal-pasal masam muka orang tu. sori eh insyaAllah esok aku ganti balik barang tu ~_~


oh lupa semalam anak pelanggan aku dah cukup setahun umurnya, sapa nama adik tu eh, erm intan kot hehe. jadi dia ada buat makan -makan sikit la, kiranya serampang dua mata la, sambil hantar barang sekali dapat makan free hehe. dia buat laksa kuah lemak, biasa la kan orang pantai timur memang laksa kuah lemak. ermm rasa macam makan laksam pun ada. lantak la kan asalkan halal free pulak tu. alhamdulillah perut kenyang tapi badan tetap rasa sengal-sengal lagi. apsal eh ~_~

petang hujan lagi, dah dua hari camni. tengah elok panas terik tetiba hujan turun, lebat tapi kejap je. sebelum maghrib dah berhenti, sempat juga la aku tersengguk kat meja sebab takde pelanggan masuk masa hujan tu hehe. kena pulak badan tak berapa sihat, memang senang la mata nak layu kan.

p/s : susah nak tido tapi kalau dah tido, sendiri mau ingat ^_^

4 comments:

  1. hari ni kl hujan subuh2 hari lagik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik May : sejuknya pagi2 dah ujan..tarik gebor semula :D

      Delete
  2. laksa! hehehe...lama tak makan ...bestnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik hana : org ganu bese buat laksa kuah lemak kan..suka sangat :D

      Delete