Friday, June 1, 2012

subhanallah, ada naga atas langit.

Assalamualaikum warahmatullah.


Salam Jumaat buat semua pembaca dan blogger diluar sana. Apa khabar? Harap semuanya sihat dan dipermudahkan segala urusan ye.


Aku tak tau apa nak tulis hari ni. Kepala otak aku tengah blur sekarang. Tadi sambil pusing-pusing macam orang tak betul kat kedai ni, aku tergerak hati nak pandang ke langit. Silau biji mata aku dibuatnya sebab pandang matahari. Sambil menyorok kat belakang tiang aku snap gambar ni guna kamera 5 megapixel yang ada kat sony ericsson J10i aku ni. Dan ni lah gambar yang aku snap tu.

Unik kan? Aku pun terkejut dengan hasilnya. Apa yang korang nampak dalam gambar tu? Cuba bagitau sikit...


p/s : hanya Allah yang mengetahui apa yang tersirat disebalik yang tersurat.

10 comments:

  1. Betapa indahnya ciptaan Allah... :)

    ReplyDelete
  2. cantik nya..dya nampak awan!!pokok!!hehe

    ReplyDelete
  3. dya : saya nampak matahari hehe

    ReplyDelete
  4. wah bertuah dpt snap scene menarik :)

    ReplyDelete
  5. sis : berpinar mata nak snap pics ni :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Billy : tu pasal aku share kat sini bro..aku sendiri pun terkejut..

      Delete