Wednesday, June 27, 2012

wordless wednesday : takde rezeki

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Rezeki tupai -.-


p/s : teringin nak makan pulut durian hehe

14 comments:

  1. Replies
    1. zana : harap yg lepas ni tak ditebuk tupai

      Delete
  2. lah..teruk durian tu..hehe..awk beli je la..kihkih

    ReplyDelete
  3. alaa , kesiannya ...
    sedap tu pulut durian .. hehhe

    ReplyDelete
  4. tupai dengan durian mmg xdpt dipisahkan.. huhu.. kesan kaishin..

    ReplyDelete
  5. tupai lapar durian sgt tuh nampaknyaa :P

    ReplyDelete
  6. alahai...tupai tu pun hantu durian agaknya :P

    bukan rezeki kali ini

    ReplyDelete
  7. pencinta pink : kalo kena lagi memang komfem saya g beli je :)

    ReplyDelete
  8. putryteya : erm bukan rezeki saya..sebab sedap yg jadi teringin tuh :D

    ReplyDelete
  9. oopet : memang pun kan..takpe2 bukan rezeki saya tu hehe

    ReplyDelete
  10. eziatul syahirah : kebulur dah kot..abis semua dia tibai heheh :D

    ReplyDelete
  11. puteri kasih : memang pun..lambat sikit je abis dia sapu semua..hehe :P

    ReplyDelete
  12. kebun kita byk durian.. hari2 ada je orang dtg mkn durian kat rumah.. jom la, hehehe..
    hi,hi,hi baby follow sini ye ;)

    ReplyDelete
  13. babycomel : ye ke...hantar sini sebiji dua boleh? hehe

    ReplyDelete