Wednesday, June 13, 2012

benar atau sekadar gimik ?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

apa benarkah berita yang aku baca ni? atau sekadar gimik semata-mata? jika benar, maka elok lah sesiapa yang berkaitan tu berfikir semasak-masaknya sebelum membuat sebarang keputusan, bimbang akan mendatangkan impak negatif pada masa akan datang. dan jika ianya hanya sekadar gimik maka sesiapa yang berkaitan tu haruslah berusaha untuk membersihkan onar yang terpalit tu.


Daniyar

aku terbaca satu berita yang dipetik dari The New York Pos di mana seorang lelaki warga Kazakhtan iaitu Daniyar Nazarbayev dikatakan terlibat dengan satu penipuan bapa tirinya untuk memiliki seunit kondominum bernilai AS20 juta (RM62 juta) serta memaslukan dokumen untuk memasuki universiti luar negara.

Maklumat itu terkandung dalam dokumen yang difailkan di Mahkamah Agung Manhattan.




p/s : tidak mengiakan atau menidakkan. aku cuma berkongsi apa yang aku baca.
p/s : nak tau sapa Daniyar tu kamu google lah sendiri.

12 comments:

  1. uih banyak tu

    p/s kdg2 sukar nak tahu mana satu yang betul kan

    ReplyDelete
  2. puteri : tu la pasal..kalau bg sy kan best hehe

    p/s : haah kdg2 berita ni bukan boleh percaya sgt kan

    ReplyDelete
  3. bapak mahal giler kondo !! haduihh , emas ke dalam tuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teya : erm ye kot sbb tu mahal :D

      Delete
  4. Replies
    1. Mohd Billy : kenal ke..syhh jgn bg tau org lain hehe

      Delete
  5. Replies
    1. Oopet : ntah besor mana rumah xtau la kan..hehe

      Delete
  6. menantu sayang-sayang buck Najib....hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanif : syhh jgn ckp kuat2..hehehe

      Delete