Monday, June 18, 2012

chengut kata, terima kasih sudi singgah sini..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hai semua. Sedang apa dan di mana ya? khabar baik ke tak baik hari ni?, erm apapun khabarnya harap semuanya berjalan lancar ye. ^_^

Ok mula-mula aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi datang ke sini. Tak kisah la datang baca ke, dtg sekadar nak tinggal jejak ke, datang nak suruh jentik iklan ke (iklan aku jentik tak?)..puluh ribu juta terima kasih aku ucapkan kepada kamu, kamu dan kamu ye hehe.



Uih lena sungguh chengut tido, dengan cuaca yang panas memang best la kalau dapat baring atas lantai simen kan..sejuuuk je, nasib baik duk kat kedai kalau tak mesti aku join chengut baring atas lantai tu hehe

hari ni cuaca memang tak ingat punya panas sampai kepala aku pun turut terkena tempiasnya. berdenyut-denyut sampai sekarang tak hilang-hilang lagi. Panadol dah telan dua biji, air mineral dah dekat dua liter aku minum tapi badan aku masih juga terasa panas. Erm adakah demam bakal 'bersahabat' dengan aku? erm tak boleh tak boleh, lusa ada tempahan lagi. Tak banyak tapi disebabkan dah 'janji' jadi aku kena kotakan la kan. Tak baik tau mungkir janji, dosa tu.

Erm cukup la kot aku 'ngarut' kali ni, lain kali aku ngarut lagi ye hehe.








p/s : sapa sudi picitkan kepala aku? hehe

6 comments:

  1. deno : terima kasih, chengut kata :)

    ReplyDelete
  2. puteri : saya memang tomey pun, chengut kata hehehe :P

    ReplyDelete
  3. comelnya :D pet geram tgok kucen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oopet : saya pun geram tgk walaupun hari2 tgk dia :D

      Delete