Wednesday, June 6, 2012

hanya kerana lalat.

Assalamualaikum warahmatullah.

Penyanyi pop Amerika, Colbie Caillat kini dalam trauma gara-gara dikerumuni lalat ketika mengadakan persembahan di Pittsburgh.

Persembahan bermula dengan lancar sehinggalah datang sekumpulan lalat besar mengerumuninya ketika persembahan. "Ketika itu saya berasa sangat takut sehingga terpaksa meminta daripada peminat untuk menghentikan persembahan itu." ,katanya yang yurut meluahkan rasa traumanya di Twitter. -sinar harian-


Colbie Caillat.



p/s : Allah baru hantar lalat je kan hukk
p/s : erm dia lupa mandi kot hukk -.-



12 comments:

  1. macam nie pun ade ?
    orang kat psar tu relax jea kan . hehe :P

    ReplyDelete
  2. puteri : dia tak pernah jumpa lalat kot :D

    ReplyDelete
  3. cik mun : dia pembersih kot..lalat kan 'kotor' hehe :P

    ReplyDelete
  4. err.. lalat pn ble trauma eh? baru pet taw.. haha.. artis.. :P

    ReplyDelete
  5. but lalat pun leh bawa penyakit tau!... he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesuma : haah ye..betul juga tu hehe

      Delete
  6. hahaha...lalat pun peminat dia jugak kot...macam2 artis ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hana : ye kot..dtg nak minta autograf kot hehe :D

      Delete
  7. salam .. jangan lupa giveaway yg palingggggggggggggg hebat ni tau ! :) => http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_26.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Fie : tq singgah n menjemput..nanti saya join ye :D

      Delete