Thursday, June 21, 2012

manusia memang pelik.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Manusia kalau dah minat macam-macam hal diorang akan buat kan?

Entri sebelum ni ada kaitan dengan bola, kali ni pun masih ada hubung kait dengan bola hehe. Fanatik sangat ke aku dengan bola ni? Asyik cerita pasal bola je..hurmmm

sebenarnya bila musim bola ni datang, aku bukan tengok perlawanan tu sangat tapi aku suka tengok gelagat penyokong yang teramatlah fanatik dengan pasukan pilihan masing-masing hehe. Macam-macam aksi aku dapat tengok, macam-macam riak muka, macam-macam fesyen diorang guna untuk menunjukkan tanda sokongan terhadap pasukan yang disokong hehe.


fesyen penyokong Sepanyol.


Riak muka penyokong Croatia


-berita harian-



p/s : betul kan aku cakap! Pelik hehe



10 comments:

  1. itulah yang dinamakan peminat fanatik kan..sanggup buat apa sahaja demi pasukan pujaan hati...hehehehe

    ReplyDelete
  2. puteri kasih : nasib baik saya tak fanatik camtu :D

    ReplyDelete
  3. amboi.. fanatik bebenar :D tp comel la y mcm icon lembu tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pet : diorang je fanatik sy tak :D

      Delete
  4. nasib saya x minat langsung kat foot ball ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesuma : org ppuan tak suka bola sepak..biasa hehe

      Delete
  5. memang peliks..tu brulah fanatik hehe...

    ReplyDelete