Tuesday, October 23, 2012

Dia segala-galanya.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Kebosanan semakin hari semakin menebal dalam diri. Buntu memikirkan apa yang perlu di buat untuk menghilangkan rasa bosan ni. Semua benda yang di buat tak memuaskan hati, ada saja benda yang tak kena. Bila bosan datang bersarang,  hot temper semakin menjadi-jadi sehingga orang di sekeliling turut terkena tempiasnya, perkara kecik pun boleh jadi besar :(


p/s usah di usul kepada manusia tentang permasalahan yang di hadapi kerana mereka juga seperti kamu ada masalah yang tersendiri, 'usul' kepada Yang Maha Esa pasti terungkai segala kekusutan..insya-Allah  -.-

9 comments:

  1. layan jelah lagu ni

    ReplyDelete
  2. adakalanya kita didatangkan dengan pelbagai perasaan yang membuatkan hati kita tidak tenang. Namun semua itu adalah caraNYA untuk menguji kita. Tanda kasih sayang dariNYA.

    Bersabar dan sentiasa beringat padaNYA. Syukur dengan setiap apa yang dianugerahkan kepada kita. Dengan izin dariNYA hati kita akan tenang semula.

    p/s I am here if you need me ^_^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. dua perkara yang perlu ada dalam diri seorang manusia..

      Delete
  4. sesungguhnya Allah swt bersama dengan orang2 yang sabar...walau apa pun ujian dan dugaan yang didatangkan dariNya kita kena redha dan sabar..

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah suka akan hamba-Nya yang sabar kan :)

      Delete