Wednesday, October 17, 2012

ww : tinggal kenangan.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
 
*****
 
 
hitam si nakal

bulat si gebu
 

e-yo si hero malaya

si kurus yang memilih



p/s dalam masyarakat binatang tiada 'MANUSIA' tetapi dalam masyarakat manusia ramai 'BINATANG'

10 comments:

  1. Replies
    1. KA ada sejarah yg tak best dgn kucing eh..

      Delete
  2. muka e-yo seiras mittien :'( (tetibe sedih tengok muka comel diorang)

    binatang lebih banyak kasih sayang...manusia pula ramai yang semakin kejam kan abg

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih juga tgk muka diorg semua sbb semua tu dah takde :'(

      Delete
  3. suka laa kaler bulat sigebu tu ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg lawa kaler dia tp sayang umur tak panjang :((

      Delete
  4. kucing yg warna hitam tu bulat dan comel..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu gambar masa dia kecik, comel2 jer semua tu..hehe

      Delete