Wednesday, October 3, 2012

ww : seriau tapak kaki

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
 
 
 sumber
 
  Sleepy? Forgetful? feeling tired all the time? If these describe you, maybe you want to try THIS!
 
 
p/s kalau aku mesti ketar kepala lutut -.- AP

18 comments:

  1. camne dia panjat naek balik agak2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tertanya-tanya juga camna dia nak naik semula tu..

      Delete
  2. apalah yang dibuatnyer kat situ...:p hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tau jawapan , kena tanya dia..hehe :P

      Delete
  3. Replies
    1. hancur berkecai kalo jatuh tu..huhu

      Delete
  4. org y tgk ni pun dh rse cuak mcm nk jatuh.. ha3

    ReplyDelete
  5. kambing nkg cari harta karun ahmad albab . haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la ikut sekali kan..hahaha

      Delete
  6. berani kambing nie. pandai dia hiking sampai atas tue..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la belajar dgn dia camna nak hiking kan..hehe

      Delete
  7. wow woww wowww...berani punya lembu.kalo jatuh sia2 je,baik simpan buat korban

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh juga tu, raya haji dah dekat ni..hehe

      Delete
  8. Replies
    1. tgk boleh nak cuba...jgn harap hehehe

      Delete