Wednesday, October 10, 2012

ww : angry birds lover!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
 
 
hello readers! what u doing?
 
 
 pink colour okay!



p/s for #BBMteam only..hahaha

27 comments:

  1. wahhh pink...abg tolong belikan :P hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah beli, ambik je kat kedai abg :P hehe

      Delete
    2. ok sok baby singgah kedai :P hehe

      Delete
    3. ok dah nak sampai nnt msg yer :P hehe

      Delete
    4. singgah terus je nanti...tak nak msg :P hehe

      Delete
  2. Replies
    1. angry birds tu memang comel...hehehe

      Delete
  3. okehh..t ko blikan aku wana pink..tak dapat bbm betul..bbm angry bird pun jadik la..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok dah beli nnt aku pos kat ko..hahaha

      Delete
  4. Replies
    1. KA suka angry birds juga ke? hehehe

      Delete
  5. wah.. pinky sangat... anak buah aku ni mesti suka ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha bebudak mmg suka sgt kalo dpt ni..

      Delete
  6. HAHAHAH KIUT SAMPAI WARNA PINK LAGI TUEEE

    ReplyDelete
  7. hahahahhaha....smartphone versi baru..

    ReplyDelete
  8. nampak menari plak kaler tu..

    hehe..kalu kcik2 nie cnfirm suh bli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah besar pun boleh, tak salah pun..hehehe

      Delete