Thursday, August 9, 2012

sahabat baik.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.





p/s berkawan biar ikhlas ^_^

14 comments:

  1. Replies
    1. cendol : minyak atar pun boleh..hehe

      Delete
  2. minyak wangi jenama apa yang dia jual eh? :P hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puteri kasih : apa jenis pun takpe, asalkan minyak wangi..hehe

      Delete
  3. rindu plak bestfren bila tengah cuti sem camni =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suke-suki : apa lagi 'calling2' la..hehe

      Delete
  4. minyak wangi ade yg tulen dan ade yg palsu.. camane tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korn : yang palsu pun bau wangi juga kan..hehe

      Delete
  5. hmm..tersirat sungguh maksud..
    slalunye bila dekat semua senang,,bila susah semua lari ntah ke mana:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencinta pink : walaupun tak beli tetap terpalit juga baunya kan :)..kwn masa senang mmg senang nak jumpa :(

      Delete
  6. skrg ni myk wangi tiruan pn byk,nk bezakan kemain susah lagi..dah kea batang idung sdri baru taw -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. eenie minniey : erm mmg susah nak bezakan mana yg asli mana yg palsu..senang cerita bersangka baik je lah :)

      Delete