Monday, August 20, 2012

balik kampung la pulok!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

SELAMAT HARI RAYA!!!!!!!!!!
dah raya kedua dah, nak gi beraya tapi mood raya dah makin surut hehe

Apa hidangan raya kat rumah kamu tahun ni eh? kat rumah aku ni menu utama yang wajib ada tiap kali raya mestilah nasi dagang hehe..mak aku orang terengganu jadi memang terer la buat nasi dagang ni.

Jemputlah datang ke rumah ye ^^

Erm kalau ikut rancangan, hari ni aku dengan ahli keluarga aku yang lain nak balik ke terengganu tapi rasanya mungkin lewat sikit kot. Pagi-pagi tadi lepas subuh tok imam dah buat satu pengumuman kat masjid ..
"hari ni ada satu nyawa dah kembali kepada Sang Pencipta"
dekat je dengan rumah aku cuma selang tiga buah rumah je, jadi apa yang di rancang terpaksa ditunda sebentar :)

Lama mana dah ye aku tak balik terengganu?


p/s lapan jam lebih memandu..arghhhhhhh!!! -.-

21 comments:

  1. Replies
    1. Michelle Hopell : terima kasih ^^

      Delete
  2. hati-hati memandu yer..ingatkan dia yang tersayang yang jauh di mata ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puteri kasih : jauh dimata dekat dihati :P

      Delete
  3. bape lame dah xbleq ganung?penyu telor dah! haha slmt raye ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eenie minniey : erm dah dua tahun rasanya tak balik ganu..hehe
      selamat raya juga :)

      Delete
  4. sedapnya makanan :D selamat hari raya kaishin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oopet : sedap sehingga menjilat jari :P..salam aidilfitri pet :)

      Delete
  5. Selamat Hari Raya , kasihin ! seronok ye beraya di Terengganu .

    haa , makang makang :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. putryteya : sekali sekala balik seronok juga :)..salam aidilfitri

      Delete
  6. tirah pon buat n.dagang....tp xbnyk..hihi

    ps: selamat hari raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tirahzairi : n.dagang kelantan..lama dah tak makan :)

      salam aidilfitri :)

      Delete
  7. Singgah Hari Raya Ke -Empat ke blog tuan rumah...
    Sudah mula bekerja hari ini..huhu

    ReplyDelete
  8. salam aidilfitri...maaf zahir dan batin..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faizah husna : salam aidilfitri..maaf zahir batin :)

      Delete
  9. Jom join segmen saya:
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
    Menambah kenalan dan traffic..
    Dan akan direview blog setiap peserta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanif : sudah join..tq atas jemputan :)

      Delete
  10. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Bersabarlah dalam bertindak agar membuahkan hasil yang manis.,.
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete