Tuesday, August 7, 2012

aku terpaksa lepaskan kau pergi.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hai semua! sihat kan? kalau tak sihat tu cepat-cepat pergi ke klinik yer, bulan puasa ni kesihatan kena jaga baru selesa nak menjalani ibadah puasa kan hehe

erm kamu semua ada guna shout FIBOX tak? fibox ada masalah kan sekarang ni? langsung tak boleh nak shout kan? lima enam puluh kali refresh page tetap tak boleh juga nak shout kan? sakit hati pulak rasa..huhu

apsal la fibox jadi camni ha!

erm bila jadi camni maknanya sesiapa yang tinggal jejak kat fibox tu memang aku tak boleh nak balas semula la kan jadi aku minta maaf kepada sesiapa yang dah tinggal jejak tapi tak dapat balasan dari aku..erm apsal aku rasa berbelit je ayat aku ni eh hehe

dulu aku pernah guna shoutbox busuk tapi sebab ada kesilapan teknikal masa tu, aku buang terus shoutbox tu lepas tu aku guna si fibox tu pula. sekarang ni disebabkan si fibox ni pula buat hal aku terpaksa tukar lagi shoutbox aku, sekarang ni aku guna shoutbox CBOX pula. tak mampu dah aku nak mempertahankan si fibox tu jadi aku terpaksa lepaskan dia pergi..-.-


jadi kepada sesiapa yang nak tinggal jejak tu boleh la tinggal jejak kat cbox tu yer dan pasti aku akan terjah semula jejak kamu tu kecuali jejak iklan yer. kalau kamu tinggal jejak iklan jangan harap aku nak klik ok, kot ye pun nak aku klik iklan cakap terus terang dan aku dengan rela hati akan pergi klik iklan kamu tu. tak perlu nak buat backlink kat shoutbox aku..
ada faham!!!!!!




p/s ku terpaksa lepaskan dia pergi..huhu

16 comments:

  1. betol3 , ingatkan fibox ida je y jadi mcm 2 *perasan* . dah tukar cbox , hope xde prob la after dis :D

    ReplyDelete
  2. hrp2 xde la prob lepas ni.. susah nk tinggal jejak dgn fibox yg bmasalah tu.. huhu

    ReplyDelete
  3. ish ish...ingatkan apa yang dia lepaskan pergi tadi :P

    dgr citer fibox dah di ban kat malaysia..huhu

    p/s sib baik 'org tu' suh tukar cbox awal2 kan :P

    ReplyDelete
  4. eenie minniey : harap2 takde masalah dah lepas ni..kan :)

    ReplyDelete
  5. aisya : sy tak guna fibox dah..mungkin dah takde masalah lepas ni :)

    ReplyDelete
  6. puteri kasih : suspen je lebih..kan :P..oh kena ban ke patut la tak leh buka dah :D

    terima kasih kat 'org tu' sbb bg cadangan..hehe :)

    ReplyDelete
  7. saya lebih suka shoutbox dari busuk berbanding dgn cbox yg biasanya banyak spam,bayangkan cbox yg dah saya keluarkan dari blog masih penuh dgn msg.

    ReplyDelete
  8. thomas : ye ke? erm nanti saya kena cari semula akaun busuk saya tu,

    ReplyDelete
  9. oohh . yang ni yg kena talak tiga tu . hahhah . kesian dia .

    sama2 la kita , new relationship !

    ReplyDelete
    Replies
    1. putryteya : ha ah yg ni la hehe

      buka buku baru :)

      Delete
  10. Replies
    1. kesuma angsana : boleh2..nnt leh sembang2 ye :)

      Delete
  11. pengguna shoutbox busux.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. momo : sy penah guna busuk juga :-)

      Delete
  12. ish.. memang sakit hati kalau ada yang tinggalkan jejak iklan... geram!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nora karim : tu lah kan, nak suruh klik iklan cakap terus terang..tak susah pun :)

      Delete