Wednesday, August 8, 2012

orang Malaysia terdesak sangat ke?.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.





p/s kalau bagi aku kan best..hehehe :P

14 comments:

  1. memang nampak cam terdesak sangat la tu..duit tu buat sedekah dapat juga pahala kan ..hehe

    p/s kalau ada yang bagi..jangan lupa share eh..sharing is caring :P hehe

    ReplyDelete
  2. bukannya terdesak pun, cuma mata hati tu dah tertutup agaknya.

    ReplyDelete
  3. puteri kasih : ha ah kan, bukan sikit duit tu..

    p/s mesti la share sama hehe

    ReplyDelete
  4. ABS : erm cinta boleh buat org jadi 'buta' kan..

    ReplyDelete
  5. Kadang2 susah kita nak faham apa yg diorang fikir. Kalau ditanya mesti jawapan yg keluar sebab kesunyian... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. shraqs : erm memang tak faham apa yg diorang fikirkan..takkab faham smpi bila2..

      Delete
  6. mybe jugak koz awang itam ni manis bibir,pandai pujuk rayu..urmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. ct cheery : erm tak tahan kena goda gerenti cair eh..hehe

      Delete
  7. Replies
    1. CWL : jgn bayangkan nnt muntah..hehe

      Delete
  8. Aku pun tak paham apahal ler dia orang minat Awang Hitam ini...hemmm!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanif : memang takkab faham smpi bila2..masing2 ada 'taste' sendiri..hehe

      Delete
  9. err..macam2..tkut!! tepuk dada tnya hati:)

    ReplyDelete
  10. pencinta pink : kena kuat iman kalo tak mesti'cair'..hehe

    ReplyDelete