Sunday, July 15, 2012

tetikus ada labah-labah?


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hai semua, sedang apa dan di mana? erm sudah gaharu cendana pula, kamu tengah baca entri ni dah tentu lah tengah mengadap laptop atau komputer kan? hehe


Betul kan aku cakap? Ada labah-labah kat tetikus tu hehe. Sebenarnya ini merupakan ciptaan terbaru yang mungkin akan menjauhkan pengguna komputer yang takut kepada serangga perosak apabila tetikus mereka diisi labah-labah yang diawet.

"Saya mahu sesuatu alat yang boleh menakutkan rakan saya. Tetikus ini nampak menarik ditambah pula dengan perubahan warna lampu semasa dalam keadaan gelap dan memperlihatkan serangga yang di dalamnya seolah-olah masih hidup," kata seorang pembeli.

Tetikus ini dijual pada harga AS$28 (RM89) mempunyai seekor labah-labah awet ditanam dalam akrilik lutsinar dan mengeluarkan cahaya menerusi lampu LED.

-sinar harian-



p/s : ada tak yang sanggup guna tetikus ni?

17 comments:

  1. kalau beli mouse lutsinar yg berapa ringgit tu, lepas tu awet sendiri binatang letak dalam tu pun bagus jugak eh.. lg jimat.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aisya : ha ah kalo leh buat sendiri lg bagus..jimat kos hehe

      Delete
  2. uniknya..sib baik puteri bukan jenis yang takut serangga..hehe

    tolong belikan leh? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. puteri kasih : unik kan? :)..ye ke tak takut hehe

      *nnt tunggu aisya buat sy belikan hehe :P

      Delete
  3. erkkk.. labah2 diawet or labah2 plastik ni? law labah2 plastik sanggup lagi nak guna... law takkkk.. ermmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeera AzZahra : dia tulis situ labah2 hidup yg di awet..hehe

      Delete
  4. Replies
    1. tirahzairi : mesti awk tak sanggup guna mouse ni kan hehe

      Delete
  5. Replies
    1. energy saving : iya mousenya tembus pandang

      Delete
  6. Replies
    1. Michelle hopell : ha ah menarik kan..hehe

      Delete
  7. Kena beli ini..nampak kreatif.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanif idrus : memang kreatif pun..

      Delete
  8. menarik tp mcm menakutkn ja.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oopet : geli ngan serangga yer..hehe

      Delete