Saturday, July 21, 2012

ramadhan pertama 1433h.


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah sudah selesai berpuasa untuk hari pertama. macamana hari pertama kamu semua? takde apa kan? dah bertahun menjalani ibadah puasa tak kan tak boleh buat kan hehe


Erm apa juadah berbuka kamu semua? ada yang sampai penuh meja ke? hehe..ok lah aku cuma nak ucapkan selamat berbuka puasa dan selamat berterawih..semoga semua amalan kita akan mendapat keberkatan dari-Nya.


p/s : mula-mula memang rasa macam susah tapi lama-lama mesti ok kan.

6 comments:

  1. lama-lama nanti pasti akan biasa kan :)

    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  2. puteri kasih : ha ah dah biasa nanti ok lah :)

    ReplyDelete
  3. practice makes perfect kan..kena berlatih dari sekarang :)

    ReplyDelete
  4. ⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
    ..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
    /▌*˛˚ღ •˚ Selamat Menyambut Bulan Ramadhan ♥♥ ˚ ✰* ★
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚

    ReplyDelete
  5. fara sofia : terima kasih :)

    ReplyDelete