Friday, July 20, 2012

ramadhan setahun sekali je.


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Salam Jumaat semua,



Sesungguhnya di syurga terdapat pintu yang dinamakan al-Rayyan. Orang-orang yang berpuasa akan masuk melalui pintu itu pada hari Kiamat. Tidak ada seseorang pun yang akan masuk melalui pintu ini kecuali mereka .Dikatakan: Mana orang-orang yang berpuasa? Lalu mereka semua berdiri. Tidak ada seorang pun yang masuk melalui pintu ini selain mereka. Apabila mereka semua telah masuk, pintu ini akan ditutup dan tidak ada seorang pun yang akan masuk melaluinya

(Diriwayatkan oleh al-Bukhari)




p/s : tak tau nak taip apa dah..blurrrrrrrrrrr -.-

19 comments:

  1. selamat berpuasa :D

    p/s nape blur tu :p

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa kaishin dn jgn lupa bgn sahur esok ye

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa kaishin dn jgn lupa bgn sahur esok ye

    ReplyDelete
  4. puteri kasih : terima kasih :D


    ps : erm teringat kot :P

    ReplyDelete
  5. natasha : salam ramadhan juga..

    ReplyDelete
  6. kesuma angsana : selamat berpuasa juga..mesti bangun sahur

    ReplyDelete
  7. oopet : salam ramadhan juga :)

    ReplyDelete
  8. pencinta pink : selamat berpuasa juga :)

    ReplyDelete
  9. puteri kasih : banyak ke bulu mata 'dia' gugur..hehe :P

    ReplyDelete
  10. banyak kot..sebab asyik ada yg teringat :P hehe

    ReplyDelete
  11. puteri kasih : yeke..erm teringat lam hati takpe kan..hehe :P

    ReplyDelete
  12. teringat selalu pun takpe..leh pakai bulu mata palsu..hehe :P

    ReplyDelete
  13. puteri kasih : erm takkan asyik pakai bulu mata palsu je..sian 'dia' hehe

    ReplyDelete
  14. ⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
    ..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
    /▌*˛˚ღ •˚ Selamat Menyambut Bulan Ramadhan ♥♥ ˚ ✰* ★
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚

    ReplyDelete
  15. fara sofia : wah! terima kasih..salam ramadhan juga..hehe

    ReplyDelete