Saturday, February 25, 2012

kuatnya dia!!!

Assalamualaikum wbt..

Macam-macam hal jadi zaman sekarang ni kan..tadi petang aku belek punya belek surat khabar, terbaca satu tajuk yang agak menarik perhatian aku..dah kata tertarik tu apalagi aku terus la baca isinya,


Remaja Angkat kereta 900kg selamatkan datuk..korang pun mesti tertarik ngan tajuk tu kan hehe..benda ni jadi kat Michigan nu..erm Michigan tu kat mana ye hehe

seorang remaja, Austin Smith 15, berkata kejadian tu terjadi ketika dia membantu datuknya, Ernest 'Papa Eenie' Monhollen di rumah sabtu lalu apabila kenderaan itu terjatuh dari blok kayu yang menahannya dan menimpa Monhollen, lapor televisyen WDIV-TV,Detroit.

"Saya terlalu takut, saya tidak tahu apa yang perlu dilakukan" kata Smith dipetik dari akhbar Korean Herald..Smith berkata, dia kemudian memegang bahagian depan kenderaan itu dan mengangkatnya bagi membolehkan datuknya keluar."Mungkin semuanya terjadi disebabkan adrenalin" kata Smith lagi..

Tak sangka kan, umur 15 tahun mampu angkat beban 900 kg..tapi itu la kan, bila dah cemas macam-macam perkara yang tak disangka boleh jadi..nak nak pulak perkara melibatkan keselamatan insan tersayang kan..^_^

Sumber : berita harian

p/s : apa aku boleh buat kalau cemas sesangat ye..hurmm ;)

No comments:

Post a Comment