Saturday, February 25, 2012

dah sabtu ke??..

Assalamualaikum w.b.t..

selamat tengah hari semua..sihat-sihat belaka ye..dah makan tengah hari?..ke puasa sunat ^_^

pics cari kat google..

kejap je masa berlalu, pejam celik dah sabtu ye..yang kerja gomen separuh hari je kan hari ni..aku je la yg kerja 24/7, almaklumlahkan kerja sendiri tp takpe sebab aku suka dan happy dengan kerja aku cuma kadang-kadang tu ada la sikit-sikit rasa bosan hehe..

tempat aku hari sabtu ada pekan sehari..eh ye ke sehari bukan separuh hari je ke hehe..tp aku tak pergi pun sebab aku tak berapa minat tempat-tempat ramai orang ni (anti sosial ke apa ni)lagi pun takde apa yang aku nak beli kat situ..tp tu lah kan takde manusia yang sempurna kat dunia ni dan aku pun termasuk lah dalam golongan tak sempurna tu..


p/s : salam sabtu semua..^_^

2 comments: