Tuesday, February 7, 2012

i am???...

Assalamualaikum..



Apa khabar semua ari ni ye?..sihat la hendaknya ye..skrg ni tgh ketandusan idea sebenarnya (tandus sokmo)..ni la jadinya kalo kurang membaca idea susah nak datang kan??..huhu

ari ni aku nak cerita pasal siapa diri aku ni tu pun takde apa yg istimewa pun..aku sekadar manusia biasa yg tak lari dari kekurangan yg kebanyakannya menyakitkan hati sesetengah pihak (maafkan saya)..

Memula nama aku dlm ic khairil anuar b. mohamed @ ayub..keluar dari perut mama aku tanggal 3 mac 1980 (tua dah)..lahir kat pahang tp kalo nak cakap loghat pahang minta maaf la mmg aku surrender haha..kalo family aku panggil nuar, kawan-kawan ada yg panggil nuar, ada yg panggil khairil, ada yg panggil mar ikut la org nak panggil aku apa asalkan bukan yg ngarut2 tp masa belajar dulu cikgu panggil aku tensen agaknya sebab muka aku yg tak reti nak senyum ni kot tensen je org lain tgk muka aku haha..

Abis belajar dulu, aku merantau kejap..keje kat nilai n9 nu ada lah dalam 3 tahun kot merasa gak la merantau kan hehe..sekarang ni aku duk kg je eh bukan kg tp felda bkt kepayang dlm gugusan bera kat pahang ni..sekarang ni aku buat bisnes sendiri je dlm erti kata lain urus bersama bisnes yg family aku buat selama dekat 20 tahun ni..alhamdulillah kepala tak pening kena rushing nak kejar target (keje kilang)..hehe

Still bujang tp buat masa ni aku tak mencari pun calon sampai parents aku pun dah mals nak tanya soal kawin ni..tp kalo sekali sekala balik terengganu ada juga la sedara mara yg duk bertanya hehe..lupa lak nak ckp parents aku asal terengganu, org setiu so loghatnya lebih ke arah kelantan la hehe..erm tak bagi tau pun takpe kan hehe..aku punya mood ni sentiasa berubah kdg OK kdg KO, kwn n family aku tau la pasal ni dan skrg korg pun dah tau so time mood KO aku minta maaf la ye..satu lagi aku ni bukan jenis yg mesra alam punya, senyum aku tak reti selalunya aku diam je kalo duk lepak ngan member2 aku sekali sekala ada la aku menyampuk cakap diorg tu hehe..

Hurm tu je la kot yg aku nak bgtau..kalo nak kenal betul2 kena jumpa depan2 la kan..face to face, bicara dari hati ke hati (cam org bercinta lak) haha..wassalam ^_^


p/s : aku hanya insan biasa punya kelebihan punya kekurangan..

2 comments: