Sunday, February 19, 2012

hari minggu..

assalamualaikum warahmatullah..


pejam celik dah hari ahad kan..kesibukan bekerja membuatkan masa tu rasa cepat je berlalu..tapi bagi aku tiada beza pun hari ahad ke hari apa ke sebab aku ni kerja sendiri so kalau aku rasa penat dengan keje aku cuti kalau rasa boleh teruskan keje aku keje je lah..ahad pun ahad la, org lain cuti aku keje jugak ;)..


korang semua mestii ada aktiviti kan..ada yg pegi window shopping, yg pegi dating pun ada, tapi aku rasa ramai yg lepak kat rumah je kan..abiskan masa bersama insan tersayang..bila lagi kan, hari lain sibuk ngan study @ kerja so ahad cuti lepak dengan insan-insan tersayang je la..sambil-sambil tu boleh la basuh kereta ke, kemas rumah ke, selesaikan laundry yang menimbun tu ke hehe..apa pun aktiviti korang, penuhilah hari minggu anda dengan perkara-perkara yang berfaedah ye..^_^

wassalam..


p/s : tak tau nak buat apa..buka kedai je la baru masyuk hehe

2 comments:

  1. hehehe...hari minggu adalah hari melepak kat rumah..awk bukak bisnes apa ya?muda2 lagi dah jadi usahawan ..bagus2:)

    ReplyDelete
  2. cik hana : hehe..lepak kat umah je kan..saya bisnes kedai runcit je kat kg ni..muda lagi ke saya ;)

    ReplyDelete