Thursday, September 20, 2012

cantik kan!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

hai bloggers dan readers semua..
sedang apa dan di mana? harap semuanya dipermudahkan
^_^


dalam kehidupan ni kita perlu ada perubahan kan? kalau sebelum ni hidup susah kena la usaha untuk meningkatkan taraf hidup kepada lebih senang. takkan selamanya nak duduk di takuk lama kan.

begitu jugalah dengan blog aku ni, takkan selamanya sama tak berubah langsungkan. kalau sebelum ni aku tak guna header *tak reti nak buat* hehe. sekarang dah ada header, cantik kan? ^_^

jutaan terima kasih aku ucapkan kepada owner PUTERIKASIH.COM sebab sudi buatkan header tu untuk aku. bukan satu tapi dua header dia buatkan untuk aku tapi satu je lah yang aku letak sebab kat atas tu boleh letak satu jer kan hehe

erm tu je kot aku nak taip kali ni, lain kali aku menaip kat sini lagi ye :)


p/s dulu, kini dan selamanya - aku adalah aku - AP

14 comments:

  1. wahhh bestnya dpt header free kan? xD
    sama la header kt blog tu pun org yg tlg buatkan juga hak2

    ReplyDelete
    Replies
    1. everything : nak buat sendiri tp tak pernah jadi sib baik ada org nak tolong buatkan hehe

      Delete
  2. bertambah cantik header tu bila diletakkan kat blog abg kan :p

    ReplyDelete
  3. cantik header.. lagi cantik bile free.. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nur atiqah : free mmg best hehehe

      Delete
  4. cantik tertarik menarik dan SWEET gitu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yayah : sweet eh..terima kasih :)

      Delete
  5. terima kasih puteri kasih...cantik !

    ReplyDelete
    Replies
    1. azie : sama-sama *puteri kasih ckp* hehe

      Delete
    2. aik..abg tolong sampaikan ke :P hehe

      Delete