Friday, September 7, 2012

aku blurr!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hai bloggers dan readers sekalian.

Lama sangat rasanya aku tak menaip kan? komen-komen yang ada pun belum lagi aku balas. Segmen yang aku join hari tu pun tak sempat aku nak terjah lagi :(

ada sesapa jumpa mood aku tak? :P

Aku hari-hari buka blog guna cik mini tapi bila time nak menaip entri jer aku blurrr. memang teringin nak blogwalking tapi mengenangkan aku takde entri baru jadi aku tangguhkan dulu. tak best pula rasa bila nanti blogger lain masuk sini tengok entri tak berupdate kan?

erm mungkin sebab lama sangat aku tak menaip sebab tu mood aku pun dah kelaut jadi nelayan pula :P nampak gayanya aku kena panggil mood aku tu naik ke darat semula kan lagi pun aku ni mabuk laut nnti lama-lama duk kelaut tu muntah hijau pula mood aku tu, langsung takde dah mood nak berblogging :P

Oh ya! nyaris aku terlupa. aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada semua yang sudi menjengah ke sini walhal blog ni dah lama sangat tak berupdate, aku tak kan lupa jasa kamu sebab bagi traffic ke sini dan aku akan menjengah semula ke semua sumber traffic aku adalah aku ni yer..tungguuuuuuuuuuuu!!! :)



p/s selamat menjawab soalan kepada calon spm 2012 ^_^

6 comments:

  1. akhirnya dah berupdate...welcome back abg ^_^ hehe

    ReplyDelete
  2. wlcm back, mcm sama je mood kita ..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KA : sama ke? harapnya cepat la mood tu naik ke darat..kan hehe

      Delete