Wednesday, September 19, 2012

apakah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hai bloggers dan readers sekalian..
macamana hari anda? tersenyum atau berduka?
Hurmmm!!!


Seorang penjinak ular, Sajal Biswas,40, memasukkan kepala ular ke dalam mulutnya ketika mengadakan pertunjukan jalanan di pinggir Agartala, timur laut India di Tripura bagi menyara keluarganya.
Reuters


p/s kesian ular tu kepala dia kena gigit -.- AP

22 comments:

  1. erk ular plak..sorok belakang abg :P hehe

    jangan kata nak masuk dalam mulut..tengok kat tv pun dah seram..hukk

    ReplyDelete
  2. menakutkan betul laaaaaaaaaaaaa huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sue pelik : rilek jer dia tu..hehe

      Delete
  3. geli dya tgk..geli tgk ular..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dyabunga : kalo depan mata sy pun tak sanggup nak tgk..hehe

      Delete
  4. Replies
    1. michelle hopell : dah kena baru tau langit tu tinggi ke rendah..heheh

      Delete
  5. Replies
    1. everything : berkerut muka dia menahan geli gamaknya..hehe

      Delete
  6. Replies
    1. momo : berkerut dahi kalo tgk depan mata ni..hehe

      Delete
  7. kesian dorang, nk cari rezeki punye pasal sanggup dorang wat ape pun.

    Salam kenal,
    Linda singgah & follow dari segmen Hanif Idrus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. linda : erm betul tu..kesian kat dorang


      thanks singgah, salam kenal juga :)

      Delete
  8. salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  9. aku kasihan kat mamat tu..tak pasal2 kang kena patuk kat lidah..hahahhahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanif Idrus : betul juga tu kan..silap buat menggelepar dia kat situ hehe

      Delete