Wednesday, December 12, 2012

rakyat malaysia terancam!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
 
*****
 
 


p/s lebihkan manis dalam senyuman ^__^

20 comments:

  1. betul tu... mmg terancam... manisnya gula tapi senyuman tak manis pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka ketat, penat kot *sangka baik* hehe

      Delete
  2. nice artikel : ivant-to-ivank.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. betul..jadi same2 la kita mjga kshtn ^_^

    ReplyDelete
  4. aiyaaah! Especially kepada yang suka makan manis macam wa, hehe xD .Muka kelat,memikirkan masa depan mungkin, kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa dulu suka makan manis juga tp sekarang dah kurang..hehe

      Delete
  5. ehh ehhh..dina xpe haha..dina belum tergolong sbg org dewasa hakhak..bajet kecik! ok dtg dengan senyuman manis :)

    ReplyDelete
  6. kurangkan gula dalam diet harian lebihkan gula dalam senyuman.. hehe.. boleh buat iklan tak? :P

    ReplyDelete
  7. kurangkn manis dlm makanan
    tmbhkan manis dlm senyuman... ;D

    ReplyDelete
  8. kurangkan makan yg manis2, lebihkan kata2 manis dan senyuman manis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kata2 manis ke kak? nanti org kata nak mengayat pula..hehe

      Delete
  9. harga gula naik pun tahap penggunaan gula masih sama kot...
    ye la maniskan senyuman jauh drpd kencing manis,dpt pahala...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tokey gula juga yang kaya kan..hehe

      Delete
  10. Memang ramai bro..muda2 dah kena...

    ReplyDelete