Sunday, December 23, 2012

berkat kah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
 
 hai bloggers dan readers sekalian! sedang apa dan di mana?
 
*****
 
hanya satu persoalan.
 
majlis walimatul urus. pengantin bersedia di arak, kompang mula di palu dan dalam pada masa yang sama AZAN berkumandang menyeru umat Islam menunaikan solat. Kompang tetap terus di palu seiring dengan alunan AZAN.  
 
orang selalu kata "kot ya pun tak solat sekurang-kurangnya HORMAT la AZAN  tu
 
PENDAPAT KAMU?
 
 
p/s selalu terjadi ni -.-

9 comments:

  1. Ada juga yang sanggup tak mayang subuh demi nak uruskan perkahwinan .. zaman sekarang . haiyaaa ,lain orang lain pendapat kan . Arak ke tak arak pun ,untuk wa hormatlah sikit bila tok imam tengah kusyuk azan tu ,at least diam sekejap .kihkih .

    ReplyDelete
  2. sekurang2 nya kene hormat azan..

    ReplyDelete
  3. Sepatutnya dorang berenti dulu sampai azan habis. Pastu sambung la balik.

    ReplyDelete
  4. slalu nyer majlis yg aku pergi, kalo ada azan, diorang stop kejap.

    ReplyDelete
  5. btul pun apa pun kena hormat azan ;)

    ReplyDelete
  6. klu ye pn stop kompang jup.. at least tnjk rsa hormat..

    ReplyDelete
  7. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Imajinasi lebih penting daripada pengetahuan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    ReplyDelete
  8. btul ckp smua yg komen tu..hee
    yaya pon pndpt bgitu..
    emm mungkin jgk dorng xdgr kot......
    yela..da tgh bkompang kot..tp ketua nyer tu
    ptt peka..dan tuan rumah jugak..kalau da dgr azan,suh la diorng bhenti sekjp..

    -tp mmg jrng tgok org tgh bkompang,lepas tu azan,dorng bhenti...hurm..lum lg tgok....-

    ReplyDelete
  9. terima kasih semua yg singgah :-)

    ReplyDelete