Saturday, July 20, 2013

Ting tong!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Hai, salam ramadhan salam 1dunia. Sakit kepala kembali menyerang, mungkin sebab air dalam badan terlalu kurang sebab sepanjang bulan ramdhan ni aku memang kurang minum air kosong.



Kebosanan pun boleh tahan hebatnya, berniaga lebih banyak menung daripada melayan pelanggan. Baik siang, baik malam sama saja. Rezeki aku memang berkurangan sepanjang ramadhan ni tapi aku rasa bukan ramadhan kali ni saja. Setiap kali ramadhan rasanya, hurm...salah sendiri.

Blog ni pun dah bertukar wajah lagi. Ini semua kes bosan tengok blog sendiri, kalau aku sendiri pun dah ada rasa bosan apatah lagi orang yang datang menjenguk kan? Belek sana belek sini, tanya orang dan akhirnya wajah yang ada ni lah hasilnya. Aku tak pandai main coding jadi aku cuma tukar berpandukan apa yang dah disediakan saja lah.

Menarik pada pandangan aku tak semestinya menarik juga pada pandangan kamu kan. Hurm, harapnya takde lah sampai menyakitkan mata ya! Peace.


p/s : ketuk-ketuk keyboard, inilah hasilnya. *bosan*

2 comments:

  1. suka dengan wajah baru ini..sesuai dengan warna font dan warna latar. like banyak banyak :P hehe

    ReplyDelete