Tuesday, January 17, 2012

sangka buruk???..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah masih diberi peluang menikmati keindahan alam..masih diberi peluang menghirup udara segar..bisnes pun alhamdulillah maintain lg..
Semalam aku keluar le kejap cr brg kedai sikit2..g makan kat anjung ada la sorg waiters tu ntah le bg aku nmpk cam gedik je hehe..suka ati je ckp org gedik haha..aku amik order pastu mkn le apalagi perut dah lapar hehe..
Tgh2 mkn ada la org kg la dtg anjung jgk..aku pelik sbb pakcik tu dtg ngan bini org lain..aik ada skandal ke (dlm ati le)..rupanya ada laki makcik tu kat belakang (x pasal2 aku sangka buruk ngan org)..hehehe..tu la lain kali kalo nak tgk org tu tgk betul2 jgn men serkap jarang je..kan dah x pasal2 aku dpt dosa sbb sangka yg x elok psl pakcik tu..minta maaf ye pakcik..

No comments:

Post a Comment